dimarts, 5 d’agost del 2014

M'has vençut

Com t’ho hauré de fer veure? si quan et veig, ja no sé si vaig o vinc, si riure o plorar, si quedar-me quieta o fugir!

Qué més vols que et digui? si quan t’en vas, de sobte, sento que se me'n va un troç d'ànima i que, sense poder fer-hi res,  m'esquinço per dins!

Com vols que t’ho expliqui? Si el teu mirar m'arriba tant endins que la sang recorre les meves venes, bullint de passió!

Com puc fer-t'ho entendre? Si quan t'escolto, les teves paraules acaricien tot el meu ésser, deixant-me sense alè!

Què més vols que et digui? si conèixe’t m’ha fet embogir de desitg, omplir tots els meus recons de tu i només pensar-te i anyorar-te!

Ja no puc fer res més que esperar-te, m'has vençut.

Gemma-Enoa


Us deixo una cançó, que per mi, és una delícia, El far del Sud, de Sopa de Cabra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada